- Титаны итальянского Ренессанса

Презентация "Титаны итальянского Ренессанса" (11 класс) по мхк – проект, доклад

Слайд 1
Слайд 2
Слайд 3
Слайд 4
Слайд 5
Слайд 6
Слайд 7
Слайд 8
Слайд 9
Слайд 10
Слайд 11
Слайд 12
Слайд 13
Слайд 14

Презентацию на тему "Титаны итальянского Ренессанса" (11 класс) можно скачать абсолютно бесплатно на нашем сайте. Предмет проекта: МХК. Красочные слайды и иллюстрации помогут вам заинтересовать своих одноклассников или аудиторию. Для просмотра содержимого воспользуйтесь плеером, или если вы хотите скачать доклад - нажмите на соответствующий текст под плеером. Презентация содержит 14 слайд(ов).

Слайды презентации

Титани італійського Ренесансу. Робота учня 11 класу Димерської гімназії Щербини Юрія
Слайд 1

Титани італійського Ренесансу

Робота учня 11 класу Димерської гімназії Щербини Юрія

Епоха Відродження. Загальні відомості
Слайд 2

Епоха Відродження

Загальні відомості

Епоха Відродження — період в історії культури Західної Європи, який почався в Італії в кінціXIII століття, зайняв в більшості європейських країн XIV—XVI ст., а в Іспанії та Англії тривав до початку XVII століття; Термін «Відродження» першим почав вживати Джорджо Вазарі — італійський художник XVI сто
Слайд 3

Епоха Відродження — період в історії культури Західної Європи, який почався в Італії в кінціXIII століття, зайняв в більшості європейських країн XIV—XVI ст., а в Іспанії та Англії тривав до початку XVII століття; Термін «Відродження» першим почав вживати Джорджо Вазарі — італійський художник XVI століття, учень Мікеланджело і перший дослідник сучасного йому мистецтва, автор книги «Життєписи найзнаменитіших живописців, ваятелів і зодчих». Він хотів підкреслити цією назвою особливий інтерес свого часу до античності, відновлення її традицій.

За своїм характером епоха Ренесансу є перехідною. З нею пов'язаний важливий перелом в культурному розвитку: кінець панування середньовічної культури і початок формування культури Нового часу. Відомий учений Б. Р. Віппер так визначив суть Відродження: Епоха Відродження, одна з найбільш цікавих і повн
Слайд 4

За своїм характером епоха Ренесансу є перехідною. З нею пов'язаний важливий перелом в культурному розвитку: кінець панування середньовічної культури і початок формування культури Нового часу. Відомий учений Б. Р. Віппер так визначив суть Відродження:

Епоха Відродження, одна з найбільш цікавих і повноцінних епох в історії людства, це синонім особистої свободи, досконалості у мистецтві, краси в житті, гармонії фізичних і духовних якостей людини… Ренесанс був не стійкою і спокійною, а бурхливою і суперечливою епохою. Ренесанс — це період становлення буржуазного суспільства, період, коли спадають окови середньовічного укладу, але обмежуючі умови капіталістичного суспільства ще не встигли оформитися

Світський, нецерковний характер культури Відродження, що було наслідком секуляризації сус­пільного життя загалом від католицького догматизму. Відродження інтересу до античної культурної спадщини давньоримського зразка, яка була дещо призабута в ранньому середньовіччі чи її риси і стилістика частково
Слайд 5

Світський, нецерковний характер культури Відродження, що було наслідком секуляризації сус­пільного життя загалом від католицького догматизму. Відродження інтересу до античної культурної спадщини давньоримського зразка, яка була дещо призабута в ранньому середньовіччі чи її риси і стилістика частково використовувались в культурі пізнього середньовіччя. Створення людської естетично-художньої спрямованості культури на противагу релігійній домінанті у культурі середніх віків.

Характерні ознаки епохи:

Секуляризація – проникнення світського елементу в релігійний.

Повернення у власне філософських дослідженнях до античної філософії і пов'язана з цим антисхоластична спря­мованість філософських вчень Відродження. Широке використання теорії «подвійної істини» для обґрунтування права науки і розуму на незалежне від релігії і церкви існування. Переміщення людини, я
Слайд 6

Повернення у власне філософських дослідженнях до античної філософії і пов'язана з цим антисхоластична спря­мованість філософських вчень Відродження. Широке використання теорії «подвійної істини» для обґрунтування права науки і розуму на незалежне від релігії і церкви існування. Переміщення людини, як основної цінності, у центр світу і в центр філософії, літератури, мистецтва та науки.

Антисхоластична спрямованість - орієнтація пізнання на досвід, а не на відповідність церковним догмам

В середні віки однією із форм релігійного вільнодумства стала теорія "подвійної істини", якою стверджувалася ідея про самостійне і рівноправне значення наукового та релігійного знання.

Періоди епохи Відродження. Найвизначніші представники
Слайд 7

Періоди епохи Відродження

Найвизначніші представники

Найвизначніший представник – Джотто. У своїх творах, написаних на релігійні сюжети, він починає відходити від середньовічного площинного, двомірного зображення. Застосовує світлотінь для надання фігурам об'ємності. Розташовуючи їх в декількох планах, Джотто намагався досягнути глибини зображення. Пр
Слайд 8

Найвизначніший представник – Джотто. У своїх творах, написаних на релігійні сюжети, він починає відходити від середньовічного площинного, двомірного зображення. Застосовує світлотінь для надання фігурам об'ємності. Розташовуючи їх в декількох планах, Джотто намагався досягнути глибини зображення.

Проторенесанс

У картинах відчувається реалізм, що виявляється у фарбах, у знанні анатомії, перспективи. Є ще деяка скупченість в угрупуванні, але в той же час задній план розроблений ретельніше і природніше. Архітектурні правила, симетрія в розташуванні частин картини приймають живіші форми. Раннє Відродження. Ма
Слайд 9

У картинах відчувається реалізм, що виявляється у фарбах, у знанні анатомії, перспективи. Є ще деяка скупченість в угрупуванні, але в той же час задній план розроблений ретельніше і природніше. Архітектурні правила, симетрія в розташуванні частин картини приймають живіші форми.

Раннє Відродження

Мазаччо Донателло Брунеллескі

У мистецтві високого Відродження центральне місце остаточно зайняла людина. Образ прекрасної, гармонійно розвиненої, сильної тілом і духом людини стає головним змістом мистецтва. Саме цю ідею втілювали три титани Відродження - Леонардо да Вінчі, Рафаель, Мікеланджело. Високий Ренесанс
Слайд 10

У мистецтві високого Відродження центральне місце остаточно зайняла людина. Образ прекрасної, гармонійно розвиненої, сильної тілом і духом людини стає головним змістом мистецтва. Саме цю ідею втілювали три титани Відродження - Леонардо да Вінчі, Рафаель, Мікеланджело.

Високий Ренесанс

Леонардо да Вінчі (1452—†1519) - найнезвичайніша постать в історії світової культури. Він втілив в собі ідеал людини Відродження: вмів все і у всьому був геніальним. У сфері мистецтва Леонардобув живописцем, скульптором, художником, музикантом, залишив безліч записів про мистецтво, які після його см
Слайд 11

Леонардо да Вінчі (1452—†1519) - найнезвичайніша постать в історії світової культури. Він втілив в собі ідеал людини Відродження: вмів все і у всьому був геніальним. У сфері мистецтва Леонардобув живописцем, скульптором, художником, музикантом, залишив безліч записів про мистецтво, які після його смерті були видані під назвою «Книга про мистецтво». Вінзаймався анатомією, фізіологією, зоологією, ботанікою, географією, геологією, механікою, гідравлікою, математикою — цей список можна продовжувати…

Леонардо да Вінчі

Вище за інші мистецтва Леонардо ставив живопис. Своїм зображенням людських фігур він додав небачену раніше рельєфність, використовуючи вивчені ним закони оптики. Художники XVI століття оволоділи перспективою, Леонардо да Вінчі оволодів простором. Він першим осягнув мистецтво зображення своїх персона
Слайд 12

Вище за інші мистецтва Леонардо ставив живопис. Своїм зображенням людських фігур він додав небачену раніше рельєфність, використовуючи вивчені ним закони оптики. Художники XVI століття оволоділи перспективою, Леонардо да Вінчі оволодів простором. Він першим осягнув мистецтво зображення своїх персонажів не на тлі, а всередині простору. Цьому відчуттю сприяла м'яка, з напівтонами, світлотінь.

Рафаель Санті. Рафае́ль Са́нті (італ. Raffaello Santi, Raffaello Sanzio; * березень чи квітень 1483, Урбіно — † 6 квітня 1520, Рим) — італійський живописець, графік, скульптор і архітектор епохи Відродження. Втілив у своїх творах гуманістичні ідеали високого Відродження.
Слайд 13

Рафаель Санті

Рафае́ль Са́нті (італ. Raffaello Santi, Raffaello Sanzio; * березень чи квітень 1483, Урбіно — † 6 квітня 1520, Рим) — італійський живописець, графік, скульптор і архітектор епохи Відродження. Втілив у своїх творах гуманістичні ідеали високого Відродження.

Мікеланджело Буонарроті (1475—†1564) прожив довге і трагічне життя, повне великих звершень. Те, що він створив, — грандіозне і за масштабом витворів, і за силою образів. Відданий гуманістичним ідеалам, він прославляв силу і свободу людини. Мікеланджело став свідком краху цих ідеалів, знищення респуб
Слайд 14

Мікеланджело Буонарроті (1475—†1564) прожив довге і трагічне життя, повне великих звершень. Те, що він створив, — грандіозне і за масштабом витворів, і за силою образів. Відданий гуманістичним ідеалам, він прославляв силу і свободу людини. Мікеланджело став свідком краху цих ідеалів, знищення республіки, розгрому Риму. Головною темою його творчості стає пафос боротьби. Вчився він в рідному місті — Флоренції, але в його творчості не відчувається впливу вчителів.

Мікеланджело Буанорротті

Список похожих презентаций

Готическое искусство средневековья

Готическое искусство средневековья

Со второй половины XII в. в Западной Европе появляется архитектура нового стиля получившего название готического. Символом города становится собор. ...
Флоренция- Колыбель итальянского возрождения

Флоренция- Колыбель итальянского возрождения

Эстетика Возрождения. Термин «Возрождение» (по-французски «ренессанс», по-итальянски «ринашименто»), подчеркивающий возвращение культурных идеалов ...
Флоренция - колыбель итальянского Возрождения

Флоренция - колыбель итальянского Возрождения

Творенье может пережить творца: Творец уйдет природой побежденный, Однако образ, им запечатленный, Веками будет согревать сердца. Сандро Боттичелли. ...
Флоренция - клыбель итальянского Возрождения

Флоренция - клыбель итальянского Возрождения

«Это почти рай. Ничего представить нельзя лучше впечатления этого неба, воздуха и света. Здесь есть такое солнце и небо и такие – действительно уж ...
Титаны эпохи Возрождения

Титаны эпохи Возрождения

«Два мира есть у человека: Один, который нас творил, Другой, который мы от века Творим по мере наших сил.» Н.Заболоцкий. 1.Назовите автора и произведение. ...
Титаны Возрождения

Титаны Возрождения

Леонардо да Винчи (1452 – 1519 гг.). Основоположник искусства Высокого Возрождения. Жизненное содержание творчества: Евангельские сюжеты Воплощение ...
Титаны Возрождения

Титаны Возрождения

У вас будет по 500 школьных единиц. Предметом торга являются вопросы по теме «Титаны Возрождения». Играют три группы. Если группа дает ответ правильный, ...
Образ человека в эпоху Ренессанса

Образ человека в эпоху Ренессанса

«Если мы должны говорить о золотом веке, то это, конечно, век, который производит золотые умы». Марсилио Фичино. Характерные особенности эпохи в духовной ...
Культура Западноевропейского Ренессанса

Культура Западноевропейского Ренессанса

ОБЩАЯ ХАРАКТЕРИСТИКА ЭПОХИ ВОЗРОЖДЕНИЯ XIV - XVI века. Италия Испания Англия. ЭПОХА ВОЗРОЖДЕНИЯ – Это период в истории стран Западной Европы, ставший ...
Искусство итальянского Возрождения. Эрмитаж

Искусство итальянского Возрождения. Эрмитаж

ЖИВОПИСЬ СКУЛЬПТУРА ГРАФИКА. Рафаэль. 1502-15-3 Мадонна Конестабиле. 1502-1503 Холст,темпера,пере-ведена с дерева. Леонардо да Винчи. 1452-1519 Мадонна ...
Искусство итальянского Возрождения

Искусство итальянского Возрождения

Содержание. Возрождение Леонардо Микеланджело Рафаэль. Возрождение. Проявление вновь, возобновление, подъём после периода упадка, разрушения. Эпоха ...
Флоренция-колыбель итальянского Возрождения

Флоренция-колыбель итальянского Возрождения

Много веков подряд величайшие художники всех эпох воспевали красоту обнаженного тела, используя для этой цели живопись. То, что сейчас кажется красивым ...
Архитектура итальянского Возрождения

Архитектура итальянского Возрождения

Возрождение. ВОЗРОЖДЕНИЕ (Ренессанс) - эпоха в истории европейской культуры XIII-XVI вв., ознаменовавшая собой наступление Нового времени Как эпоха ...
Архитектура итальянского Возрождения

Архитектура итальянского Возрождения

Эпоха Возрождения Возрожде́ние, или Ренесса́нс— эпоха в истории культуры Европы, пришедшая на смену культуре Средних веков и предшествующая культуре ...
Гончарное искусство

Гончарное искусство

Что такое керамика? Керамикой называют изделия из глин и других неметаллических материалов, полученные с помощью обжига выше 800°С. Исходным состоянием ...
Гжель как искусство

Гжель как искусство

Вы, наверное, уже видели необыкновенную на вид посуду, в которой завораживает красота сочетания белого и синего цветов. Это знаменитая гжельская керамика, ...
Внеурочная деятельность Декоративно-прикладное искусство

Внеурочная деятельность Декоративно-прикладное искусство

Внеурочная деятельность 1 класс Декоративно-прикладное искусство. Цели. Цель: Познакомить детей с дымковской игрушкой , научить выделять элементы ...
Витражное искусство

Витражное искусство

Уникальные эффекты витража объясняются прозрачностью его основы — цветного стекла. Витраж - (франц. Vitrage, от лат. vitrum - стекло) - орнаментальная ...
Витражное искусство

Витражное искусство

«Витражное искусство» - это вид декоративно -прикладного искусства и является очень важным для формирования эстетического вкуса молодежи. Витраж, ...
Архитектура малых форм. Монументально-декоративное искусство в оформлении архитектурного пространства

Архитектура малых форм. Монументально-декоративное искусство в оформлении архитектурного пространства

Архитектура малых форм. Архитектурно-градостроительную или садово-парковую композицию невозможно представить без небольших сооружений, организующих ...

Советы как сделать хороший доклад презентации или проекта

  1. Постарайтесь вовлечь аудиторию в рассказ, настройте взаимодействие с аудиторией с помощью наводящих вопросов, игровой части, не бойтесь пошутить и искренне улыбнуться (где это уместно).
  2. Старайтесь объяснять слайд своими словами, добавлять дополнительные интересные факты, не нужно просто читать информацию со слайдов, ее аудитория может прочитать и сама.
  3. Не нужно перегружать слайды Вашего проекта текстовыми блоками, больше иллюстраций и минимум текста позволят лучше донести информацию и привлечь внимание. На слайде должна быть только ключевая информация, остальное лучше рассказать слушателям устно.
  4. Текст должен быть хорошо читаемым, иначе аудитория не сможет увидеть подаваемую информацию, будет сильно отвлекаться от рассказа, пытаясь хоть что-то разобрать, или вовсе утратит весь интерес. Для этого нужно правильно подобрать шрифт, учитывая, где и как будет происходить трансляция презентации, а также правильно подобрать сочетание фона и текста.
  5. Важно провести репетицию Вашего доклада, продумать, как Вы поздороваетесь с аудиторией, что скажете первым, как закончите презентацию. Все приходит с опытом.
  6. Правильно подберите наряд, т.к. одежда докладчика также играет большую роль в восприятии его выступления.
  7. Старайтесь говорить уверенно, плавно и связно.
  8. Старайтесь получить удовольствие от выступления, тогда Вы сможете быть более непринужденным и будете меньше волноваться.

Информация о презентации

Ваша оценка: Оцените презентацию по шкале от 1 до 5 баллов
Дата добавления:23 января 2019
Категория:МХК
Классы:
Содержит:14 слайд(ов)
Поделись с друзьями:
Скачать презентацию
Смотреть советы по подготовке презентации